20090701 - juli

Ny månad. Harry blir 3 månader. Michael Jackson är död. Jag blir 35 år. Vädret är varmt. Hälsan är god.
Jag har med andra ord inte mycket att klaga på. Skulle vara Michaels död i så fall, men det kändes som han länge var på väg mot detta mål. Ett långt utdraget självmord som någon sade...

Vet ni, underliga saker har hänt. Jag hittade en fyrklöver för ett par veckor sedan. Bara så där på gräsmattan fick jag syn på den. En vecka gick sedan såg jag ytterligare en, samma dag ännu en. Sedan dagen där på en till, sedan ytterligare en och så igår ännu en. Är det inte underligt... Antingen väntar en gigantisk skatt på mig eller så håller klövrarna på att muteras om till just fyrklövrar. Jag hoppas på det förstnämnda. Några sköna tusenlappar på kontot vore inte fel. Då skulle jag vara hemma under många år och skaffa mig några fler barn. Fler söta rödhåriga små krabater... 

Sköna tider nu förresten. Affärerna säljer färskpotatis och jordgububbar. Smultron i dikeskanten och solen skiner och det är riktigt sommarhett. Dessutom har både mamma och Adde semester. Det är lite roligare då när det alltid finns någon hemma, jag är inte helt ensam i Bråne. Och snart har Jörgen semester, mysigt, :-)

Idag ska Adde ha en pooldag. Sitta i solen och jäsa med en sangria i handen och titt som tätt slänga sig i poolen. Jag och Harry får hänga på lite, Harry  sin babypool och jag solbadandes utan sangria i handen, men väl en bok.


Kramar

Malin


Dagens bästa: Harrys ursöta grå body och så klart kroppen som bodyn sitter på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0