20090702 - släkt

Idag, typ 5 månader försenat ska min Älskling Jörgen få sin födelsedagspresent. Jag hade planerat gå ut och äta på restaurang Grill (BRA restaurang i Sthlm) på födelsedagen, men han blev sjuk och sedan jag med mina graviditetskrämpor, sedan Harry... så tid har inte funnits, Men nu. Fast det en helt annan sak, ett vackert silverhänge med HARRY och MALIN ingraverat. Finns plats för två namn till...  ;-)
Hoppas han inte läser detta förresten. Vore ju trist. Men jag tror inte jag har några läsare så vad tusan.

Ska nu ta ett djupt andetag och gå hem till mor o far (två hus bort) och hälsa på ett par släktingar, träffar dem inte så ofta men de har en tendens att ta så mycket av ens energi. Hoppas på annan känsla idag.

Kramar

Dagens bästa: Klockan är ju endast 11 ännu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0