20090714 - 3 år

Imorgon har jag och Jörgen varit tillsammans i tre år. På så lång tid har vi bott tillsammans så gott som hela tiden, fått en liten son samt två kattkillar.

Shit.. skrev tio minuter till (alltså massa text men den försvann).  Får bli en annan dag. Nu sussa. Snart tre år som sagt. Inte för att det kommer uppmärksammas. Men det vore kul.. Har fått blommor en gång, när jag fyllde 32 och vi nyss hade träffats. Vore kul med något sådant igen. Eller frukost på sängen. Antar det blir som vanligt. Han går upp och lämnar mig ammande med Harry så jag måste ta morgonbestyren med honom. När jag är klar har J ätit klart frukosten och på väg ut för att snickra. Inte optimalt..  Borde ändras för att hålla livet ut, eller?

Kram
Malin

Dagens bästa: foton på posten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0