20090721 - skittles I love

Fyra påskar skittles fick jag idag. Som bästaste födelsedagspresenten i förskott. Två wildberry, en original och en sour. Underbart. De ska jag äta andaktligt vid tillfälle. Poya, en gammal klasskamrat till Krille som blivit en god vän med hela vår familj har nyss kommit åter från Phoenix, USA. Jag är så lycklig över godiset han hade med. Bjöd med honom på dopet också. Han har aldrig varit på ett sådant. Då måste han så klart uppleva detta.

Jag har beställt en kamera. En digitalkamera som är som en systemkamera men ändå inte. Canon powershot G10.
5500 riksdaler. Men det är det värt att ha en bra kamera nu när man ska fota en liten söt kille mest hela tiden. Är då tråkigt om korten inte blir bra. Väntar med spänning på denna..  Beställde först från ellos då de hade den inne, men det visade sig att de levererar inte paket till en adress man inte är skriven på. Så den kameran ligger i Sollentuna och väntar på att bli skickad åter. Jag beställde sedan från ett pajasföretag i Varberg för ca 10 dagar sedan, har ännu inte sett att det skickats, så jag har avbokat ordern. (Via e-post fick jag meddelande att de har full mejlbox så den vägen gick inte) utan det fick bli via ett formulär de har på nätet. Tur jag inte betalt något där utan endast beställt via postförskott. Så jag VILL nu ha kameran snabbt så jag lade en order hos siba. De borde vara tillförlitliga och snabba Hoppas. Hoppas.

Harry har blivit så stor. Värsta långa söta killen som pratar (jollrar) högt och länge med dem som visar intresse. Tänka sig...  Helt otroligt att vara med om en liten killes uppväxt. Man blir glad, stolt, rörd, lycklig och massa annat flera gånger om dagen. Det borde alla som vill få uppleva.

Kram
Malin

Dagens bästa: Efter Harry så skittlespåsarna?


PS: Vart tar tiden vägen? Jag som ska lyssna på Sommar i P1 och göra det, och det, och det... Vad har blivit av? Tjae... nada.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hallo tösabiten!

Inte visste jag att du hade en blogg, fast det har säkert framkommit på din facebookprofil men jag har tydligen inte tittat så noga... Kul att läsa om hur du har det! Ledsen att jag inte ringt, det har varit så jäkla mycket på sistone... Hoppas allt är finemangs med er! Tack för inbjudan till dopet, jag ska kolla hur kommunikationerna går så hör jag av mig!

Kram

Elin

2009-07-26 @ 23:04:36
Postat av: Malla

Kramar

2009-08-11 @ 21:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0