20090611 - cafégrupp

Mamma kom hit i morse och berättade om en fin cafégrupp hon sett på coop. Jag har nämligen talat ett bra tag om att jag är på jakt efter ett sött sådant. Vi åkte dit. Jag köpte. Den var perfekt. Inte så billig men snygg som tusan. Ska handla någon väggampel att sätta upp också samt fixa någon urna med vackra blommor så kommer framsidans altanhörna bli fin fin...  Foto kommer. Jag lovar. Kort på Harry och mormor får avnjutas så länge.



Den lilla egna stund jag har då Harry sover eller ammar så försöker jag läsa, surfa, blogga och småplanera saker.
Just nu läser jag Snabba Cash av Jans Lapidus. Började på den i inbunden form för ett par år sedan men föll inte riktigt för det hela så jag kom inte många sidor. Nu kör jag pocketvarianten (=mer mobil) och tycker den är riktigt bra. Dock damp senaste Mari Jungstedts deckare ner i postlådan igår. Tror den får gå före...

Prio författare (författad för stunden men top tre stämmer):
1. Håkan Nesser (I Love him)
2. Camilla Läckberg (egentligen banalt, men ändå genialt som lätt underhållning)
3. Elizabeth George (Havers I like)
4. Mari Jungstedt (Gotland, mord, spänning)
5. Johan Theorin (Öland, mord, spänning)

Kram för denna gång

Dagens bästa: Se bild nedan
Dagens näst bästa: Min cafégrupp. Så fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0