20091118 - ommöblering o svinis o grejer

Jag har älskat det sedan barnsben. Nu är det gjort igen. Ommöblering. Denna gång var det vardagsrummet som fick sig en ansiktslyftning. Sofforna blev flyttade på för att bereda plats åt en kamin som är på ingång. Matta bort, Harryleksaker bortgallrade, dammråttor uppsugna, blommor i fönster omstuvade. Blev ganska bra. Inte superdupermega, men bra. Är också skönt att rensa lite i saker nu när det snart blir julpryttlar fram.
Undrar vad Jörgen kommer säga förresten när han kommer åter från Umeå. Är ju ändå hans hus jag röjer runt i...
__

Skulle iväg och vaccinera Harry idag. Svininfluensavaccin alltså. Men det var slut. Får bli ett nytt försök på fredag igen. *suck* Man kommer förstå att "vanligt folk" inte kommer orka pallra sig iväg för att vaccineras. Superdålig information, superdåligt med vaccin, supermycket omotivation. Just därför vill jag få Harry (8 mån) vaccinerad så jag inte behöver kräva detta av resten av omvärlden.

__

Lisbeth Åkerman blev SVTs julvärd. Jag kände inte till henne med namn, men kommer nu kanske memorera det. Hon ser rar ut så det blir nog bra. :-)
__

Kramar
Malin

PS: Se vad han växt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0