20090922 - tryckfelsmalla

måndag, september 21, 2009

Omslagspojke för Åhléns





Världens sötaste omslagspojke bland reklamen i er postlåda idag! Nu har nämligen Åhléns bokreakatalog gått ut till alla hushåll, och jag och Charlie har fått äran att sitta på omslaget.

Han skötte sig som ett riktigt proffs. Lite jobbigt ett tag iof när han krävde att omklädningsrummet skulle målas i babyblått om samt att vällingen skulle serveras på silverbricka.... Men vad fasiken. Lite divalater har man väl rätt att ha när man är supermodell för första gången.... ;-)

Skall komplettera inlägget med bilden sen så fort jag hunnit minska ner storleken på den....
Nu uppdaterad med bilden - klicka på själva bilden så får ni upp den större. - Ser ni hur fokuserat han jobbar? ;-) De fina Åhléns-kläderna fick vi för övrigt behålla. Jättefina!
upplagd av Camilla Läckberg | 18:36

9 kommentarer:
Anonymous Malin, Harrys mor sa...
Vad mycket kuk ni får vara med om. Kul för lilla Charlie att ha fina kort från sin barndom. :-)
7:18 em  
Blogger Camilla Läckberg sa...
ha ha ha ha ha ha - det var dagens roligaste felskrivning...... ha ha ha ha ha
7:33 em  
Anonymous Hanna sa...
HAHAHA :D

Tänkte bara att jag skulle kolla på wikipedia om dina böcker lite snabbt innan, och där nere där dina böcker står får du nog fylla i om "Fyrvaktaren" nu :D (den är "röd")
7:40 em  
Anonymous IM sa...
Hej Camilla,

Vill först och främst gratulera dig för alla framgångar. Det är du väl värd. Jag har haft en funderingar hur din första bok kom att utvecklas? Hade du historian i dig innan du tog skrivarkursen eller var det något som växte fram i och med kursen?

Känner lite igen mig i din tidigare situation, arbetar själv som ekonom men drömmer om att skriva.

Allt gott/I
7:53 em  
Anonymous Malin, Harrys mor sa...
whopps, vad tokigt det blev...
Typiskt att det blev en sådan "passande" mening av det också. Tokigt. Men kul. Jag har svårt att sluta skratta. :-)

(gissa att jag läst igenom - och förhandsgranskat - detta svarsmeddelande ett par, tre gånger)
8:27 em  
Anonymous Charoline sa...
haha (kommentaren innan var ju lite rolig)

men som hon sa: kuL med extremt väl tagna bilder.
11:06 em  
Anonymous Anonym sa...
Oj då! Det blev nog lite fel där Malin.....men kul blev det ju! :)

Ser framemot posten idag då Camilla! =)

Susanne i Uddevalla
10:06 fm  
Anonymous Anonym sa...
Finaste Camilla, har sträckläst Fyrvaktaren, så himla bra!!!
så hem o skriv på nästa!!
Ha det bra
kram
Annette i Skillingaryd
12:18 em  
Anonymous Anonym sa...
Du gjorde nog helt rätt som tackade nej till Kändisdjungeln, Camilla.Fy farao säger jag bara. Däremot hoppas jag mycket på att få se dig i nästa omgång av Let´s dance. Du är tydligen rätt bra på att dansa har jag hört. Och det verkar ju så himla kul. Vi är nog rätt många som kommer att rösta på dig.
Sophie
12:53 em  

Kommentarer
Postat av: Anna J

Ha, du vill bara öka trafiken till din blogg, erkänn!

Tja, hade inte Camilla varit med om åtminstone lite (...) skulle ju inte Charlie finnas. Den skarpa analysen går ju vid närmare eftertanke att generalisera till oss också.

2009-09-22 @ 23:55:16
URL: http://redligheten.blogspot.com
Postat av: Malla

Haha, ne du så slug är jag inte. :-)Dock har du rätt i att jag omedvetet kom med en skarp analys. Tryckfelsmalla är inte så dum ändå. :)



Gick föreläsningen bra förresten? Du höll i torsdagsföreläsningen. Kommer det månda numer?



PS. Hörde av Ulf han ska bli pappa igen.

2009-09-24 @ 11:06:45
Postat av: Anna J

Hej!

Jo, det gick bra. har inte bokat fler, tror att det får bli nästa år, det tar så mycket tid att förbereda...

Ulf fler barn? Förvånar mig inte utifrån att han gift sig med en så ung tjej, däremot utifrån att han sa "att ha små barn var en nära döden-upplevelse." Då tänkte han sterilisera sig för att det aldrig skulle kunna hända igen...

2009-09-26 @ 16:55:46
URL: http://redligheten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0