20100222 - smell of the 90's

Hittade en miniatyrflaska CK One i toalettskåpet. Antar den var med ett kit småflaskor Jörgen inhandlat vid något tillfälle. Jag stänkte på och idag går jag omkring som i ett töcken av deja vu. 90-tal. Ni vet det som är lite för pösiga jeans med allt för hög midja, för fluffiga frisyrer, för färgglada målade väggar, för många dagssåpor och för min del allt för mycket "va fan ska det bli av med mitt liv?". 90-talet.
Hörde det kommer bli modernt med 90-tals snitt igen. Efterdyningarna av 80, lite fel, mycket fult. Hualigen.
MEN, något som då är bra för en person som är urusel på att kasta. Jo, då har jag en hel garderob att tillgå. Att jag vägde en sjutusan mycket mindre då kanske ställer till det, men ändå. Vintage. (Det är ju också på modet.)

Annars mycket snö här i Karlstad. Drivor, drivor men vackert, vackert.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0