20100101 - gott nytt år

Nytt år. Nya möjligheter. Nytt, nytt, nytt.
Mycket man vill ta tag i och ändra på men jag har inte orkat lovat något. Vet ändå att det inte kommer lyckas.
Men man kan ju hoppas på karaktär och att man kanske kan gå ner några kilo och shoppa lite mindre, läsa mer och vara en god mor. Har bla tänkt köpa EN sak till mig själv i månaden. Antalet till Harry vill jag inte sätta någon gräns på. Även om man borde...

Jag har en far som i detta nu ligger på akuten. Muskeln har gått av aldeles övanför knät. Aj aj. Blev skraj när mamma ringde och sade hon var på akuten med farsgubben. Man tänkte på det värsta. Jag blev riktigt lycklig då det endast var något ortopediskt. Gott nytt år farsan!

Tänkte ta en bild om dagen på mig och Harry. Alltså var för sig. Vet att det kommer krascha redan imorgon men jag kan väl i alla fall börja så får vi se hur länge det håller...

Gott nytt på er allesamman!

Kram
Malin




Kommentarer
Postat av: Anna

Gott 2010! Hoppas vi kommer att träffas lite fler gånger det här året. Kram från vinternorrland där Sommar lärt sig öppna dörrar säkerhetsnivån höjts från orange till röd...

2010-01-01 @ 21:54:49
Postat av: Malin

Kommer att tänka på Wargames. Defcom1, defcom2 etc..

Harry har jag ännu ganska bra kontroll på men snart är den tiden förbi.. :)



Ja, vi lär väl träffas mer i år. Men jag ska faktiskt förlänga min FL ledighet. Just det, ska kanske berätta det för chefen också... ;)



Kram



2010-01-02 @ 15:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0