20100102 - lördag med Ranelid

Andra januari. Snön ligger kvar. Otroligt vackert. Jörgen är ute och åker skidor på sitt egenhändigt gjorda spår ute på åkern. Jag har lovat att prova vid tillfälle. Ska faktiskt bli kul. Har inte åkt längdskidor sedan... ja, sedan... skolan. Och det är längesedan mina damer och herrar.

Ska snart iväg till moster på lite samkväm. Kanske hinner jag glutta på Stjärnorna på Slottet. Jag ogillar Ranelid men kan inte annat än säga han är hutlöst underhållande. I alla inuti TV:n. Skulle troligen inte stå ut med karln i verkligheten. Jag har lite svårt för folk som bara pratar, pratar, pratar och dessutom nonsens. Jag får nässelutslag. Typ.

Dagens bilder. Obs! Den osminkade sanningen. :)

Puss
Malin

Som ska komma med mer intressanta inlägg framöver. Eller åtmonstone försöka.






Här kommer starten på skidspåret också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0