20100108 - aj och oj

Då har man gått och blivit förkyld. Rejält också. Lyckades också halka i vår trappa och smälla i ryggen så nu är det inte mycket med en.. elände elände. Jörgen fick t.o.m. vara hemma från jobbet idag. Vård av sjuk vårdnadshavare. Eller snarare så jag slapp vårda. Gick i alla fall väl med trappfallet. Jag bar Harry samtidigt och det enda jag var orolig för att något skulle gå illa med honom men av någon anledning gick allt väl. Harry läg säkert i min famn under hela fallet. (Föll på rygg/rumpa. Tack och lov) Guud det är så mycket man börjar få respekt för. Finns så mycket otäckt som kan hända den lilla. Om det händer mig är inte viktigast. Inget är mig mer värt än den lille grabben...

Snoriga hälsningar från mig här i min förkylda bubbla
Malla


PS: 25 grader kallt här just nu, och ändå är klockan endast 18.40.

Kommentarer
Postat av: AnnaJ

Blogga mera! Jag saknar dig. Kram från Anna

2010-02-08 @ 00:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0