20100315 - vecka 11

Vecka 11. En vecka då jag i flera år alltid vetat vad jag ska göra, SK Kurs i Akutmedicin. I år är jag degraderad. Inte så jag gråter över det, visade sig faktiskt riktigt skönt. Jag går nu här hemma och är mamma/amma och behöver inte bry mitt lilla huvud i vad som händer i den stora världen på Karolinska Solna. Ger mig dessutom mer tid åt att förbereda en konferens nästa vecka. Kunde inte bli bättre. :)

Jag måste visa er en bild på hur det nu oftast ser ut här hemma. Min lilla Harry är verkligen en liten jordbävning, allt ska slängas ut och just det är själva leken. Ut med sakerna, bläddra lite i böckerna. Sedan iväg på något nytt äventyr i form av att hitta något att riva ner. Det är min älskling det. Se bildbevis.

Kramar
Malin

PS: Har gått ur bokklubben Goboken idag. Är jag en dålig mor då? Har istället gått med i Barnens bokklubb, tycker de har lite mer trivsamma böcker. Blev lite samma, samma lika med Goboken.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0