20100320 - tidningsjunkie, jag?!

Jag älskar tidningar och magasin. Det händer inte så mycket här på landet så en bit av den stora världen är för mig är tidningsprenumerationer. Jag vågar inte riktigt sammanställa hur många tidningar jag har. Inte minst av den ekonomiska aspekten. Men det är i så fall värt det. Att få läsa boktipsen i Femina, gotta sig i vackra kläder i Elle, få läsa om gamla mordgåtor i Misstänkt, få läsa sköna serier i Kalle Anka (prenumeration av den senaste i Harry Hedlunds namn), få goda enkla recent i LättLagat, få se vackra hem i Drömhem & Trädgård. Ja, jag vågar inte riktigt fortsätta men om jag så skulle göra vet jag att ni skulle gäspa er till söms, eller gapa stort av häpnad.

Ytterligare en kärlek jag har är böcker. Jag älskar böcker. Tyvärr är läsandet inte i samma kapacitet som kärleken. Fler böcker inhandlas alltså än som hinns läsa. Men en sak har jag bestämt. Köper jag inbundet så SKA det läsas. Pocket däremot...   Har förbeställt Just Kids av Patti Smith. Ser fram emot att den dimper ner i postlådan. New York på 70-talet. Jag vill dit!

Nu vaknar Harry.

Puss
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0