20100325 - med mjölkstinna bröst i Götet

Kommer precis från toaletten. Skitkul information tycker ni, men mitt ärende hade inte av denna natur att göra utan så fort jag kom in på de få kvadraten så tog jag av mig på överkroppen. Alltså inte underkroppen som är brukligt. Jag plockade av mig tunikan och tryckte fram ett svällt superömt bröst. Undrar om silikonpuppisar känns så? I vilket fall åkte tutten fram och jag fick börja handpumpa och handpumpa. Det stålade och skvalade i kubik. Fick i alla fall bort den västa ömheten och hårdheten. Jisses, trodde det skulle börja sina så här efter ett år.
Men nej då, (M)amma M(u)alla mjölkar på.

För er information kan meddelas att jag är på konferens i Göteborg utan Harry i dagarna två. Första natten utan den lilla har nu gått av stapeln. Han vaknade visst klockan fyra i natt och var superdupermegaledsen. Men somnade sedan av utmattning en halvtimma senare. Så det gick bra ändå. Och nu ska Jörgen till Sälen i helgen. Själv. Jaha, känns lite som "nu behöver jag också ledigt". Ja se karlar, de är allt bra veka... 
(Nu är sanningen inte fullt så som jag skriver. Jörgen har haft skidåkarabstinens hela vintern och nu fick han möjlighet att åka till Sälen och det ska väl inte tackas nej till.)

I vilket fall är det snöfritt här i Göteborg. Jag åkte ner i mina vinterkängor och kände mig som lappen från landet när jag anlände till Centralstationen igår. Joddel joddel.

Kramar från Göteborg
Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0