20101118 - time goes by - so fast!

Sorry Madonna, du har fel. Du sjunger "time goes by, so slowley.." (med reservation för att jag hört fel i låten, jag hör ofta fel i låtar.) men inte en chans att så är fallet. Känns som jag står på en perrong och alla tåg swischar förbi. I hög hastighet. Lilla jag hinner inte riktigt med. Skulle behöva en vecka ledigt bara för att städa och fixa hemma. Skulle behöva en vecka till för att plugga in körkortsteorin. Ytterligare en vecka för att vårda relationer och en vecka för att vårda mig. Ojoj, det blir mycket tid det.. Kan man önska sig det i julklapp tro?  :-)

Jisses vilket missnöjespladder... *blickar uppåt och rullar med ögonen*. Well. Kanske är så. Novembermörkret tar sitt grepp om människorna. Jävla tur den där Jesus föddes i december så vi firar honom med ljus och färg när allt ser nattsvart ut. Halleluja!

Visste ni att 15% av Sveriges invånare är med om 50% av alla olyckor som sker i landet. Måtte jag inte bli en av dessa.

Puss puss
Malin

Kommentarer
Postat av: Tomten

Tomten vill veta

...lite mer såhär i inslagningstider :)



Tycker du om att se på DVD?

Isåfall, vilken sorts film?

Samlar du på något?

Vilken sorts inredningsstil gillar du?

Vad föredrar du- nytt/ärvt?

Tycker du om "home made"?

Vad är December för dig?

Vilka viktiga traditioner har du?

Hur dukar du julbordet?

Vilken är din favoritjulsång?



Hoppas att alla har tid att besvara detta under helgen på julswappensblogg,

då skulle Tomten bli väldigt tacksam & glad :)

2010-11-20 @ 09:14:47
Postat av: Maria fembarns mor

Hej!



Jag skickar in hos de som är med i swappen. Så spännande!



Kram Maria

http://www.mariasdagbok.blogspot.com/

2010-11-21 @ 17:40:30
URL: http://www.mariasdagbok.blogspot.com
Postat av: Ebba

Ja, visst känns det som att det går för fort i bland! Hoppas swappen piggar upp i novembermörktret i alla fall! Kramar /Ebba

2010-11-22 @ 07:26:16
URL: http://ebba.anknet.se
Postat av: M i n d i

Håller med dig... tiden bara rusar i väg och man vill så mycket men hinner så lite. Ibland! ;)



Stor kram

M I N D I

... som kikar in till alla i julswappen :)

2010-11-23 @ 10:31:36
URL: http://mindidagar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0