20110617 - *morr*

Nu börjar humöret ändras också. Hujedamig. Jag förvandlas till en varulv. Morrar och muttrar och har mig. Jag är nog en tråkig mamma och sambo för tillfället. Men om någon klagar, då ska jag bannemej be dom att bära magen själva. *grrrrr* 
Hmmpfff... men nu har ingen klagat ännu och jag ska inte sitta här och måla upp bilder på hur hemsk jag är. Kanske är det hemska i mitt huvud. Den lilla cellen i skallen har fått en liten kompis i form av en hormon. Vilket team.

Regn, regn här i Bråne. Ganska okej. Jag har ändå ingen lust till att sitta ute i solen och mysa. Inte just nu i alla fall. Kan vara härligt uppfriskande med lite regn så man kan vara inne utan att få dåligt samvete. Som med hösten. Krypa upp i sängen med datorn i knäet, eller en god bok. Samt en bunke söta körsbär. Jag har fått dille på söta körsbär sedan ett litet tag tillbaka. Fördömt att de inte är billiga.

För övrigt så börjar det kännas av att en förlossning inte är så långt undan. Magen har liksom krypit neråt ett snäpp och det nyper till både nedåt och i hela magen. Antar det är förvärkar som pågår. Ja, då är det bara att packa den fördömda BB-väskan och vänta och se. Spännande. Typ. 
Trackback